Seda

Seda
@ispanakreceli
Keşke bir şiir okumuş,bir kedi sevmiş olsaydınız
içim acıyor ... içim yanıyor ... aklım almıyor... #elmalıdavası #elmalıda2cocuk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sezen yine söylemiş ...
Kimseye küsmem ama konuşmam da. Mesafeler güzeldir.Bazıları ne kadar uzak ,o kadar iyi. #SezenAksu
Müzik
Günün Mottosu ...
Bazen, bir bitkinin kök salışındadır Umut ...
1000Kitap
Günaydın...
Kitaplar dünyayı değiştirmez,Dünyayı insanlar değiştirir,Kitaplar sadece insanı değiştirir...
1000Kitap
Çok seviyorsun o çiçeği ama bir süre sonra ölüyor. Hatta sen çok su verdin diye ölüyor bazen.Bazı şeyler tam olarak böyle...!
1000Kitap