Seda

Seda
@ispanakreceli
Keşke bir şiir okumuş,bir kedi sevmiş olsaydınız
@ispanakreceli·
·
sabitlendi
Eğer bir gün insanlık yeniden kurulacaksa,yeni bir hukuk inşa edilecek ise eğer, insanlığın yeni mevzuatında “kalbî cürümlere” de yer verilmeli mutlaka…Selâmı alınmayınca kendini enayi gibi hisseden birinin dava açma hakkı olmalı.Söz verip de gelmeyenler,sevip en olmayacak anda çekip gidenler,iş yerindeki entrikalar,dostluklarda yenen belirsiz kazıklar;herbirinin cezası olmalı mutlaka." Ece Temelkuran
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içim acıyor ... içim yanıyor ... aklım almıyor... #elmalıdavası #elmalıda2cocuk
Geçmiş insanın canı istediğinde çıkarıp atabileceği bir yüzük değildir...!
1000Kitap
Gidenler sevinçliydi. Geride bıraktıklarına karşı ayıp olmasın diye üzgün görünüyorlardı...!
1000Kitap
Şeytan mısın ? Melek misin?
İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde ... hem de melek... Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu.
1000Kitap