Seda

Seda
@ispanakreceli
Keşke bir şiir okumuş,bir kedi sevmiş olsaydınız
Geçmiş insanın canı istediğinde çıkarıp atabileceği bir yüzük değildir...!
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidenler sevinçliydi. Geride bıraktıklarına karşı ayıp olmasın diye üzgün görünüyorlardı...!
1000Kitap
Şeytan mısın ? Melek misin?
İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde ... hem de melek... Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu.
1000Kitap
Geçmiş insanın canı istediğinde çıkarıp atabileceği bir yüzük değildir...!
1000Kitap
Farkındalık
Ait değil... emanet olduğumun farkındayım...
Edebiyat