Milan B.

Milan B.
@isra_
Gülünç duruma düşmekten de son derece korkuyor, göreneklere körü körüne uyarak adımlarımı herkese göre ayarlamaya çalışıyordum. Davranışlarımda bir başkalık görecekler diye ödüm patlıyordu. Aslında başka olmaya kim dayanabilirdi ki!
Edebiyat
Reklam
Mantık kuşkusuz iyi şeydir, ama olup olacağı bir mantıktır ve insanın düşünme gereksinimini gidermekten öteye geçemez; oysa istek yaşamın ta kendisidir, hem de en basit davranıştan yüce mantığa kadar.
İnsanoğlu her zaman, her yerde, kim olursa olsun mantığının ve çıkarlarının buyurduğu gibi değil de, gönlünün çektiği gibi davranmıştır; çıkarlarımızla çatışan şeyler de istenebilir hatta bazen bütünüyle böyle olmalıdır.
Edebiyat

Milan B.

, bir kitap okudu
9/10
·158 syf.·
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma