"Halk uzun süre sabredebilir,
ama her şeyin bir sınırı vardır.
Zincirlerinden kurtulmak isteyen halk kitleleri
bir gün kendini kaybedebilir.
İşin bu noktaya varmasına izin vermeyin.”
"Milyonlarca halk bedenen, ruhen, fikren
ve ahlaken çürüyor da,
hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor.
Herkesin karakteri bozulmuş veya
herkes bu yozlaşmışlığa alışmış da
bunu doğal bir durum sanıyor sanki.
Ama bu böyle mi olmalıdır?"
-Gençleri suçlamayın, kendinizi suçlayın.
Siz onları nasıl yetiştirir, nasıl terbiye edersiniz öyle büyürler. Peki sizin verdiğiniz terbiye nedir?
….
Hiç.