... çünkü mutlu olduğum zamanlar kendi kendime bir şeyler mırıldanırım. Hiçbir dostu, arkadaşı olmayan, sevinçli anlarında sevincini kimselerle paylaşamayan herkes aynı şeyi yapmaz mı?
İnsan, aslında en uzun yolculuk olan kendi özüne yolculuk yapınca kainatın etrafını dolanmış gibi olur denir. Çünkü her şey insan beyninde, idrakinde yani içinde olup bitmektedir.