İki hikayeden oluşan bir çizgi roman.
Şahsen ilk roman çok fazla etkilemese de ikinci roman kesinlikle Agatha'ya mahsus denilebilecek bir sonla bitti. Ama ben yine de Agatha Christie' nin çizgi romanından ziyade romanlarını okumayı tercih ederim.
Emir Malik büyülenmiş gibi Gırnata'ya bakıyordu. Hemen her görüşünde aynı hisleri duyar, aynı duygularla dolardı. Ve her defasında CENNETE GİRERCESİNE GIRNATA'YA GİRERDİ.