Affetmeyi öğrenmek gerekir; herkesi affedebilmek… Ama affetmek, geri dönmek ya da yeniden aynı yere oturmak değildir. Sadece yükü bırakmak, oraya artık zamanını enerjini ilgini vermemektir. Benim hayatım, zamanım kıymetli; bu yüzden geçmişin ağırlığını taşımayı seçmem. İnsanları düzeltmeye çalışmam.Saygısızlık gördüysem değerimi ispatlamaya çalışmak yerine masadan kalkarım.'Benden özür dilemeliydin' bile demem. Çünkü hayat bir insanın doğru davranmasını bekleyecek kadar uzun değil. Bir söz var ya: "Yılan seni ısırmış. Oysa sen, iyileşmeye çalışmak yerine yılanın peşine düşüp Neden ısırdın? sorusuna cevap arıyor, bunu hak etmediğini kanıtlamaya çalışıyorsun."
İsterse yapardı diyip mevzuyu kapatmak gerek hayat geçip gidiyor akışa uymamız gerek 🪄💫✨💫