Hevesim kırıldıktan sonra, isterse herşey mükemmel olsun. Dönüp göz ucuyla bile bakmam. Yüreği soğuyanın, savaşı da bitiyor.
iyi gecelerr
Affetmeyi öğrenmek gerekir; herkesi affedebilmek… Ama affetmek, geri dönmek ya da yeniden aynı yere oturmak değildir. Sadece yükü bırakmak, oraya artık zamanını enerjini ilgini vermemektir. Benim hayatım, zamanım kıymetli; bu yüzden geçmişin ağırlığını taşımayı seçmem. İnsanları düzeltmeye çalışmam.Saygısızlık gördüysem değerimi ispatlamaya çalışmak yerine masadan kalkarım.'Benden özür dilemeliydin' bile demem. Çünkü hayat bir insanın doğru davranmasını bekleyecek kadar uzun değil. Bir söz var ya: "Yılan seni ısırmış. Oysa sen, iyileşmeye çalışmak yerine yılanın peşine düşüp Neden ısırdın? sorusuna cevap arıyor, bunu hak etmediğini kanıtlamaya çalışıyorsun." İsterse yapardı diyip mevzuyu kapatmak gerek hayat geçip gidiyor akışa uymamız gerek 🪄💫✨💫
Duygu ve Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yine de o kişiden gittiğim için pişman değilim çünkü iyi biri olduğuna inansam gitmezdim.En büyük sebep de bana çok haksızlık yaptı.Ben o gece yazdığımda arkadaşı bana birşeyler yazdı attı ve zoruma gitti hissettim zaten bir miktar ama hani nerede demek istiyorum şimdi o insanlar nerede tercih ettiğin?Hangi biri için değdi kim senin için ne kadar uğraştı iki günde ayılıp bayılanlara da fazla aldanma.Gittim çünkü şunu anlamanı istedim yokluğumda tercih ettiğin kimseye değmeyecek.Ben seni eğlendirdim ben seni iyi hissettirdim vs.Hangisi şimdi senin yanında kime değdi?Yerlerinde olsam ben de çok dert etmezdim aman aman da değilsin bakınca.Ben alışkanlık napim işte huy yani vefa bırakmak zor geliyor.Yıllar geçti hala anlayamadin ama herşeyi öğrendin bir bunu öğrenemedin hiçbir şeye değmedi bana tercih ettiğin.Simdi saçmalamaya eğlenmeye devam et.İsterse yeni eğlenceler bul aynısı olmaz kimse o saçmalıkları anlamaz anlattığın kimse iç yüzünü bilemez.Herkes seni miy miy zannediyor ama sen fenasın ve bunu bir tek ben ve bir arkadaşım hissetti sevmiyor o da seni dhdhdh
Hiç bir müslümanı darda koyma rabbim
Resûlullah (s.a.v.) Cuma günü duaların kabul edildiği gizli vakit için “O saatte Müslüman bir kul namaz kılıp Allah’tan bir şey isterse, Allah ona istediğini mutlaka verir” buyurmuştur
Çiçeklendim..
Çiçekler açtı ellerimin yarığında, Meğer bendeymiş, sende görmek istediğim güzellikler, Ben ağladıkça sulanmış, güldükçe rengarenk açılıyorlarmış.. Niye bu kadar güzel kokuyorsun diyordum, Ellerini avuçlarıma alıp öperken, Farkettim ki çiçeklerim çok güzelmiş.. Sen olmasanda renkliymiş, İster saksı , ister bozkır olsun İsterse bataklığın ortasında açan bir çiçek, Hiç farketmeden hepsi bende açıyormuş.. Mezarlığından çıkınca anladım, Sadece karanfil olmadığımı.. Ruhefza1i.. youtu.be/oN-TgreSL04?si=...
Şiir
Biz istersek alamayız,Allah isterse verir...