Elif

@bslf·
·
sabitlendi
Benim bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamaktır. İnsanlar hiçbir şeyimi almazlarsa, bana çok şey vermiş olurlar. Hiçbir kötülük etmezlerse, yeterince iyilik etmiş olurlar."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi Geceler ~
Çünkü, dünyadaki en önemli şey, kendine ait olmayı bilmektir.
Alıntı
Tatlımm ben hep benimleyim ')
Tanrı'ya şükürler olsun ki, kendisine ait olan hiçbir şeyi yitirmemişti...
Alıntı
Nice acı kaygılar tutkularının pençesinde insanın bağrını parçalar, nice korkular da! Gurur, uçarılık, öfke, onlar kaç felaketi peşlerinden sürüklemez ki? Kaç sefahat ve tembelliği?
Alıntı
Real Man
O bir erkekti; yüksek sesle böbürlenerek bir şeyleri kanıtlamaya uğraşmayan, kadınlarda kendine anne aramayan, aşkının ya da sevdiği kadının eteklerine saklanmak istemeyen gerçek bir erkekti.
Alıntı