"Keşke artık dinlenebilsem.Keşke artık hesap kitap yapmam, planlar kurmam gerekmese. Bir gün bir kadın çıksa karşıma, o kadını sevsem, o kadınla yaşasam hep, hayat birden ne kadar kolaylaşır! Ne kadar iyi olurdu..."
Artık özel hayat, sır denilen bir şey kalmadı. Neredeyse özel yaşamın bile sonuna geldiğimizi düşünüyorum.İnsanlar sanki şeffaf duvarların gerisindeki vitrinlerde yaşıyor, ihanetler, hırsızlıklar, yağmalamalar ve sevişmeler herkesin gözlerinin önünde cereyan ediyor.