Ya medusanınki yada bülbül
Puan vermedi
Selam ben medusanın ölü kumlarının setini almak istiyom ama bülbül kapanı istiyom ama kararsızım sizce hangisi olsun hiç bir fikrim yok bütcem onlara yetebilir ikisini bir alamam ama şuan asker kurgusu okumak istemiyorum ama fantastikte kararsızım uff
Oylama
Medusa'nın Ölü Kumları 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 02,042 okunma
Bunu rastgele inceliycem
Puan vermedi·416 syf.·
2025 46. kitabı
Simdik ben bunu okumadim hic ucundan basladim ama karısık gelince baska kitaba gectim zora düsünce okuycam cjsjjxjs neyseh devam edim nasi inceliycemizi soylememisler ben bunu görünüsüyle yardilamak istiyom bu kitap cok yakisikli kitapta bi karizma var yani baya da ağır bu arada bundan cok sayfali bi kitap yaninda hafif kaliyo neredeyse sonra yakisikliligina gelirsek kitap sıyah sayfali yazilari beyaz o yüzden ayrı bi cekici ben karakterlerini daha bilmiyom asik olamadim ama kitaba asik oldum yani kitap direkt kocam benim okurken cok ellemeyin jdjdhjx
VarisMerve Akyüz · ‎Lolla Yayınları · 2024138 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
adamin dibi
Puan vermedi·176 syf.··
2025 12. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2025 08:14
ezekiel'a o kadar gicik oldum ki MAAALLLL MAL tony'nin gercekten onu o sekilde alt etmesi BRUH.. bi gun tony'yi bir dusmani oldurmese adam kendiliginden uykusuzluktan olecek gercekten bu kadar uykusuz kalmayi nasil beceriyo olabilir vucut iflas eder abi.. uyumaya vakti olmaz mi bi adamin HAYATI COK ZOR.. COK.. richards'la satranc oynarlarken bir suru oyunda kazanmasina sasirdim ne biliyim richards'i da yenemez sanmistim... tony muthis zeki biri ya abi bayiliyoruz yalan mi soyleyelim. ezekiel saldiracak diye 4 yeni tesis kurmasi ve sonra tum tesisleri sak diye islevsiz hale getirmesi trilyon dolarlar kaybetmesi BU ADAM.. bu adam ya azicik uyumaya vakti olsun die shield'i birakmasini istiyom artik gercekten. bu kabuslar da basina bela tabii AZICIK KOLAYLASSA HAYATI KESKE
Demir Adam: Iron Man - Cilt 1Matt Fraction · Arkabahçe Yayıncılık · 201467 okunma
Puan vermedi·160 syf.··
2025 10. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 03 Nisan 2025 00:00
ingilizcesini okudum aslinda ama burada kayitli degilmis olsun artik... cizimlerine cok bayilmadim ama kotu de sayilmaz da benim fav cr cizimlerim bellidir... ve ben tony stark'in cok guzel cizilmesini istiyom boyle yaptilar mi yakismiyo (cr cok yeni deil zaten bi sey olmaz
Demir Adam: ExtremisWarren Ellis · Hoz Comics · 201034 okunma
Puan vermedi
Geçen ay NBC'nin "Hannibal"ını dört yıl aradan sonra tekrardan izledim. İzleme sebebim ise müptelası olduğumdan değil, hiçbir şey hatırlamadığımdandı. Ve -biliyorum, dizi uyarlama falan ama- en sevdiğim ikinci dizi yaptım bunu. Ve kitapla alakalı paralellikleri merak ettim çünkü müthiş bir sinematografi ve kurguya sahip bir dizi. Bu şaheserin uyarlandığı eseri tecrübe etmeliyim diye düşündüm. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben dizi ve filmlere bakarak kitaba olan beklentimi baya arttırmıştım. Daha doğrusu edebî beklentimi. Kitap gerçekten de müthiş bir kurguya sahip. Bu konu hakkında söyleyecek söz yok. Tek bir kelime bile... Ancak anlatımda biraz azlığın söz konusu olduğunu düşünüyorum. Yazar bunu yapamıyor, anlamında değil. Sadece üşeniyor veya gerekli görmüyor. Gerekli olmadıkça hiç betimleme yok mesela (gerçi Thomas Harris bir polismiş. Adamın pratik odaklı düşünme sisteminin kaynağını bulmak zor değil). Yazarin olay odakli olması aynı zamanda da karakterleri yansıtış biçimine de yansımış. Dedim ya, aslında çok iyi bir kalemi olduğuna eminim, sadece kullanmamış bunu. Olay odaklı yazan birine göre karakterleri oldukça derin tasarlamış mesela. Will'in sadece bir (1) kitaplık yeri olmasına rağmen onun geçmişini tasarlama "zahmet"ine girmiş. Eğer dizi olmasaydı "DAHA FAZLA WİLL OKUMAK İSTIYOM BEN" triplerine girerdim. Ayrıca onun geçmişini biyografi gibi anlatmak yerine onun anılarını anlatıp anlatmaya çalıştığı şeyin altını doldurması da bence gayet iyi bir yazar olabileceğinin bir kanıtı AMA YETERİNCE ANLATMAMIŞ İŞTE. Bu kitabı okurken bir yandan da Ahmet Ümit okuyordum. İkisi de polisiye olmasına rağmen uçurum kadar anlatım farkı var. Ve bu durum dahilinde ikisinin de akıcılığını koruması benim için baya iyi anlamda değişik bir deneyimdi. Bir de bu kadar hızlı
Kızıl EjderThomas Harris · Altın Kitaplar · 20021,076 okunma
Puan vermedi·92 syf.·
2024 2. kitabı
"İnsan ara sıra evini yakmalı ve çıkıp seyretmeli." zamanında bu alıntıyı görmüş ve listeme almıştım. roman demişler ama roman değildi sanki başka bir türdü. sadece bu alıntısını bildiğimden kafamda bambaşka bir hikâye beklentisi kurmuşum. işte bi karakterimiz olacaktı, başına türlü şeyler gelicekti ve diğerleriyle/kendiyle olan ilişkisi gelişecekti vsvs. alıntı hâlâ çok güzel, ama öncesini ve sonrasını / bağlamını merak ediyordum.. sonrası yok (ya tabii ki kitap içindeki bağlamı da var da of ne bileyim daha anlaşılır bir şey istemiştim uzun süredir bir şey okumadım ve her şeyi tüm detaylarıyla anlamak istiyom hep) öncesi ise şu: "Bir su kaplumbağasının kafasını çekip koparabilmeli, insan olmak için." ??? yoruma açık evet ama zorluyor işte beni bu. ev yakma metaforu daha anlaşılır; doğru bildiklerin, konfor alanın vs. SU KAPLUMBAĞASI NE ALÂKA? 3 minutes later... kambur sürekli cinayetten bıçaklamaktan falan bahsediyor ya, belki onunla ilişkilidir bu kısım. o gücü hissetmek, bir şeyleri değiştirebildiğine dair kontrolün kendisinde olması yaşama seyirci olmamak falan. tm bu yorumla birlikte daha sakinim. altyazı olsa keşke beynim tembelleşti boşluktan.. işte tembel bir okuyucuysanız ben gibi düşünmeye üşenip hazıra konmak istiyorsanız yoruyor ve sinir bozuyor. ama ilişkiyi kurup bi küçük aydınlanma hazzı çekerseniz kendinize tatlı bi an yaşatıyor. kitap full böyle. bir de kendi deliliğinize yakınlaşıyorsunuz. benim gibi azıcık daha normal hissetmek, düşüncelerden/zihnin tuzaklarından kaçmak istiyorsanız o vakit okumayın. boşluktayken, inzivaya çekilmişken kaçın kitaptan. öcü gibi bahsetmeyeyim kitaptan komikti de ama ne bileyim.. kurgu istiyom canım salakça shoujo anime çekiyo :/ kitap okumak benim neyime! eskiden sevdiğim kadın! aman, aktivite işte. kambur da
KamburŞule Gürbüz · İletişim Yayıncılık · 20198,6bin okunma