İblis keser serisini her zaman çok sevmişimdir .Ama özellikle 1.cildini seviyorum çünkü bu ciltte baş karakterimiz tanjirou'nun hüzünlü hikayesi ve ne kadar zorluk çeksede hiç pes etmeyişi beni bu seriye bağladı.Özelliklede kardeşi nezuko'yu korumak için katlandığı şeyleri görünce çok üzüldüm.Ama sonrasında güçlendiğini görünce kardeşini koruyabiliceği-
ni anladım ve artık üzülmekten çok mutlu old-
um. Ve seriyi okudukça dahada güzel olmaya başladığı için bu seriye bağlandım. Fırsat bul-
dukça serinin devamınıda okumaya çalışıcam.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Naruto serisini her zaman çok sevmişimdir. Çünkü naruto'nun herhangi bir kitabını her okuduğumda onun hiç pes etmediğini ve zorluklara karşı her zaman direndiğini gördüm. Kimi zaman ölene kadar çalışsada aklına koyduğu şeyi yapmadan asla pes edip gitmeyeceğini gördüm. Mesela bu kitapta çoğunlukla naruto'nun yaptığı antreman gösterildi.Naruto en başlarda başarılı olmasada sonrasında çok çalışarak amacına ulaştı .Ve narutonun bu çabası beni bu seriye bağladı.Bu nedenle serinin bu kitaplarını her okuduğumda. Seriye daha çok bağlanıyorum.