En sevdiğim yazar Dostoyevski olunca beklentim büyük olmuştu. Kitap, benim okuduğum baskıda bir kaç hikaye barındırıyordu. Kitabın adı olan Beyaz Geceler hikayesi en sevdiğim kısımdı. Genel olarak, Dostoyevski'ye başlangıç kitabı diyebilirim fakat Suç ve Ceza okumuş biri olarak bu kitap biraz diğer kitaplarının yanında hafif kaldı.