Neria

Neria
@itsneria
VITRIOL Bir nevi depo olarak kullanıyorum. :)
...ama o ruh denilen şey var ya, o hiçbir zaman ölmez, hep yaşar, hep ve her zaman ve sonsuza dek arayışını sürdürür derler.
Reklam
Sanat ne büyük zenginliklerle dolu; insan gördüklerini unutmadıkça hiçbir zaman verimli düşüncelerden uzak, gerçekten yalnız ya da tek başına kalamaz.
"... ruhumuzdaki ateşi hiçbir zaman söndürmemeli, her an körüklemeyi sürdürmeliyiz. "
Evet anılar ölmüş değil, yalnızca uykuda. Ve bunlardan bir hazine toparlamak hiç de kötü değil.
" Yaşamın ağır yüklerinden kurtuldu, bizlerse katlanmaya devam etmek zorundayız. "
Reklam