* bütün sayfayı alıntilamak istedim tekrar. :)
" Sevincin en çöktüğü yerde dert en çok yerinir,
Bir dokunmada dert sevince döner, sevinç dertlenir.
Madem bu dünya bile yok olacak bir gün
Sevginin bitmesine insan neden üzülsün? "
*Bütün sayfayı alıntılamak isterim ama hepsini buraya yazmak sadece uzatmak olur. O yüzden kısa bir kısmını yazacağım. Sayfa 71-72 *
" Var olmak mı, yok olmak mı, bütün sorun bu!
Düşüncemizin katlanması mı güzel,
Zalim kaderin yumruklarına, oklarina,
Yoksa diretip bela denizlerine karşı
Dur, yeter! demesi? "
(...)