Yazarın daha önce herhangi bir kitabını okumamıştım. Kitap rahatlıkla okunabiliyor. Akıcı.
Yazar, "akıl hocası" gibi anlatırken bilgi de veriyor, yorum yaparak görüş açınızı genişletebiliyor.
Yaşama ilişkin konularda düşüncelerini dile getiren yazar eski-yeni karşılaştırmasını yaparak öngörülerde de bulunuyor. Yani "öngörülü" de diyebiliriz.
Okumanızı öneririm.
Yazarın herhangi bir kitabını daha önce okumamıştım. Yazarın anlatımını beğendim. Akıcı bir kitap.
Verdiği örnekleri belleğimde canlandırmam kolay oldu. Macar Yahudiler'ine yapılan zulüm, NYİLAS'ın acımasızlığı, yaşananların etkisiyle görülen karabasanlar, pişmanlıklar, yazarın kalemiyle olması gereken yeri bulmuş.
Yaşam sürüyor. Yaşadıklarımız da bizi biz yapıyor. "Yaşam" denilen de bu süreç.
(...)Suretinin devinimlerini izlemek hoşuna gidiyordu; camdan yansıyan herkes ve her şey matlaşıyor, o da bu ton ahenginin içinde yerini buluyor gibiydi.(...)
(Şeffaf)