Kitap tam anlamıyla mü-kem-mel. Psikolojik gerilim sevenler için harika bir kitap, olayları okurken tüm karakterlerden şüpheleniyorsunuz. Sizi tam bir şeye inandırırken herhangi bir olay olup bambaşka bir şeye inandırıyor. Sonuda çok duygusaldı gözyaşım pıt :')
Okuyorum okuyorum bu kitapta herhalde bir yanlışlık var diyorum. 20 sayfadan sonra jeton düştü. Sol taraf erkek karakterin günlüğü, sağ taraf ise kadın karakterin günlüğü. Tuhaf bir kitap.