#k:7099Açıkçası Kitaptan beklediğimi bulamadım.filin yolculuğunu beğenerek okumuştum bu yüzden biraz hayal kirikligina uğradım .ancak sonlara doğru hayata dair felsefik yaklaşımlar oldugu kesimler beni etkiledi . Yüksek puan varmiyecegim. merak edenler okuyabilir.farkli hayatları gözler önüne sermesi güzel yinede bana göre bir eksiklik var kitapta.