Cengizhan Sankutlu

Cengizhan Sankutlu
@jaimethearmless
Öğrenci
Kocaeli
4 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi
İlk olarak Witcher 3'ü keşfettim ve oynadım. Oyunun hikayesi harikaydı. Bu evren bu kadar güzelse diğer oyunlarını da oynamalıyım dedim ve tüm seriyi oynadım. Daha sonra kitabının çıkacağını duyunca çok sevindim. Hikaye güzel ve sürükleyici fakat oyunlarala kıyasladığımız zaman biraz geride kalıyor. Her ne olursa olsun okurken keyif aldım ve bir sonraki kitabını da okuyacağım. En beğendiğim şey karakterlerin yaptığı doğal konuşmalardı. Aksiyon bulunan bölümlerde o hissiyatı verdi. Betimlemeleri güzel ve başarılı. Taht Oyunları kadar derin bir hikayesi olmasa da okunulabilir bir hikaye.
Edebiyat
The Witcher - Son DilekAndrzej Sapkowski · Pegasus Yayınları · 20174,285 okunma
Reklam
9/10
·
Beğendi
Kapağı her ne kadar çocuk kitabı gibi görünse de anlam derinliği bir hayli büyük. George Orwell'in okuduğum ilk kitabı ve üzerimde bıraktığı olumlu etki sayesinde diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.
Edebiyat
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,7bin okunma

Cengizhan Sankutlu

, 1000Kitap'a katıldı.