jaisenti

jaisenti
@jaisenti
Asla sevmekten bıkma, dünyanın sayesinde güzelleşeceği bir şey varsa o da sevgidir.
öğrenci
Lise
한국의 라면 메이커도 책을 읽고 있다.
3 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

jaisenti

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.·
2022 2. kitabı
Maral Atmaca
8.6/10 · 11,3bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

jaisenti

, bir kitabı okumaya başladı
N. G. Kabal
8.6/10 · 10,3bin okunma
8/10
·320 syf.··
2022 1. kitabı
Öncelikle herkese merhaba. Uzun zaman sonra bu platforma geri dönmek ve düşüncelerimi yazabilmek güzel bir duygu. Lafı çok fazla dolandırmadan hemen yorumumu yapacağım. Öncelikle Victoria ile başlamak istiyorum. Okurken en çok sinir olduğum şey babasına, krallığına karşı ekibe tavır alıp, bağırmasıydı. Şimdi diyeceksiniz 'nereden bilsin kız ?" Şöyle ki; Babasının ona yaptığı şeyleri bile göz önünde bulundursa çözebilecek bir kapasiteye sahipti. Okuyanları üzmek istemiyorum ama kitap boyunca ısıtıp ısıtıp önümüze getirelen şey Victoria'nın acılarıydı. Ben hep şey diye okudum kitabı tamam bir daha ki bölümde daha güçlü biri olarak çıkacak karşımıza. Çıkamadı. Elementini kullanmamakta çok direndi ilk hatasında vazgeçti ama ondan sonra az da olsa dövüşmeyi öğrenmeye çalıştı. Kitapta daha fazla aksiyon beklerdim çünkü birinci kitap boyunca dediğim gibi hep Victoria'nın mızmızlıklarını okuduk desem yeridir. Diğer karakterlerin de ağzından okumak isterdim. Yine de inanıyorum ki ikinci kitap daha bir başarılı olacaktır. Gel gelelim benim kitapta en ama en sevdiğim ikiliye -Ne kadar sahneleri olmasa bile wpidpwieowieow- Oscar ve Diana. Diana çok tatlı bir kızdı Victoria'nın tüm hatalarına, soğuklarına rağmen onun yanında duran ikizinden bile koruyan tek kişi. Oscar ise -hiç ağızından okumadığımız için kesin bir şey diyemeyeceğim.- sert birine benziyor. Yeri geldiğinde tavrını ortaya koyabilen biri. O ikiliyi serinin diğer kitabında daha çok görmek isterim şahsen. Diana tatlı, Oscar sert daha fazla mükemmel bir ikili olabilir mi ? Bence hayır woueowueowieue William hakkında pek bir şey konuşmak istemiyorum pat diye nasıl birbirlerine aşık oldular orasını çözemedim ve William ne bileyim yoldan geçip eve attığı bir adam hissi veriyor. Sahneleri az, anlamsız, nasıl başladığını
1000Kitap
Yıldızların LanetiSena Nur Işık · İndigo Kitap · 20211,735 okunma

jaisenti

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.··
2022 1. kitabı
Sena Nur Işık
7.7/10 · 1.735 okunma