Zaman zaman kendilerinden geçmiş bir hâlde, kendilerine büyük kuvvet veren ve cesaret kazandıran "Allah Allah" nidalarını koyuveriyorlardı. Bu haykırış onları bambaşka biri yapıyordu....
...Savaş kötü bir şeydi. Tanrı tarafından insanlara verilen yaşam hakkı, insanlar eliyle geri alınıyordu. Üstelik bu da aleni bir biçimde yapılıyor, savaştır denilerek insanların birbirini boğazlaması, öldürmesi için yasal bir zemin, bir kılıf hazırlanıyordu.