İceshe

Gelecekte keşke diyen bir Piraye olmak istemiyorum. İyi ki diyen bir ben olmak istiyorum.
Hayat
Reklam
Gerçek mutluluk seni gerçekten seven insanlarla bir araya geldiğinde içinde ki histir. Bu nedenle bizi gerçekten çok seven merhamet ve azamet sahibi Rabbimiz ile bir araya geldiğimiz de içimize huzur diye isimlendirdiğimiz bir his oturur. İşte o an gerçekten mutlu olduğunu hissedersin. Bu hissi yaşayamamış olan şeytan kıskanır seni. Kıskanan insan bile boş durmaz iken şeytan seni alıkoymak için çalışmaz mı hiç. Bu tattan mahrum kal istemez mi hiç... Eğer sen boşlukta, darda ve sıkıntıda hissediyorsan inan ki şeytan başarmış demektir. Şeytanı güldürme! Ve asla Allah'tan ümit kesme. Kaç kere bozsanda ettiğin yemin ve tevbeleri şeytanın "hangi yüzle af dileyeceksin?" Oyununa gelme! Rabbin seni her daim bekliyor, şeytan seni kandırıyor. Şeytana kanma bir olan Allah'tan asla vazgeçme. Allah ile beraber olmak zor gelmesin sana. Namazından ve Rabbini Sevmekten geri durma, sen hâlâ sevebiliyorsan (Rabbini) o seni seviyor demektir. Fani kul için yazılmış fani aşk şiirleri vardır. (Aşka lafım yok. Aşk güzeldir onun uğrunda ölmek ise apaayrı peki ya Mevla'ya olan sevgimiz Allah için ölmeye ne demeli. Bence ölümün en enn güzeli.) Hep boşlukta insanlar. Mutluluk karı da kızda koca da çocukta sananlar... -Tabi ki onlarda da güzellik var ama fanı bir güzellik- Allah'tan beri duranlar denizlere atlamak istedi. Ölüm onlar için en kötü ama en iyi yoldu. Mümin içinse , Allah ile her zaman beraber olan kullar için ise, ölüm en güzel yoldu her zaman. Köprüydü ölüm sevdalıları vuslata ulaştırmak için. Ölüme koştu imanlı askerler. Ölüm için can attı onca yiğitler Hem sevgi barındı kalpte Hem korku Ya rab bu ne güzel bu ne güzel duygu Tek yiğit miydi Allah için can veren Cephede o kadar nenen, bacın ve ninen El açtık camide Secdemiz sana Rabbim Gönül açtık Duamız sana Rabbim. -İçimden
Tarifi Olmayan Duygular
Benim için her şeyi bırakmış gibisin. Ya bunun için beni suçlarsan günün birinde.
Kınadıklarınızı yaşamadan ölmezsiniz dedi babam. Ne zaman ki birini kınamış hemen ardından basına gelmiş... Tecrübeli ve haklı. Geçen konuşurken de şey dedi. "Bakıyorum kınadıklarıma onu yaşadım bunu yaşadım ömrüm bitiyor galiba. Sonra da ekledi " Sizi kusurlu görenlere ve eleştirenlere deyin ki "siz çok yaşarsınız biliyor musunuz? kusurunu kınadığınız ve eleştirdiğiniz insanlar sayesinde..."