Başkalarının yüzleri anlam taşıyor. Benimki öyle değil. Güzel mi çirkin mi, bunu bile söyleyememem. Çirkin galiba çünkü böyle demişlerdi. Bana dokunan bu değil. Yüzüme böyle nitelikler atfedilmesine şaşırıyorum aslında. Bir toprak parçasına yahut bir kayaya güzel ya da çirkin demek gibi bir şey bu.