Öncelikle ;
N.g. kabal yazarsa çok güzel yazar sözünün yuzde yuz arkasindayım.
Kitap efsane gidiyor. Sürekli gizemli bir olay sürekli fantastik.karakterler. karışık aşk,arkadaşlık ilişkileri ve daha fazlasi. Hatta en fazlası ise mukemmel bir buyulu evren yaratması. Çok güzel bir evren hayal edip o kadar güzel sayfalara aktarmışki kabal sayesinde bizlerde çok guzel hayal edip hatta sanki elementalde yasiyormusuz gibi hissettiriyor.
Karakterler ise ( varisler ) efsane karizma , güzel , güçlü , büyülü , gizemli ve bir o kadar da kurnaz ...
Kitaba puanım 5/5
10/10
Kesinlikle tavsiye ederim.
Bu arada benim okuduğum ilk türk yazar kitabi n.g. kabal sayesinde turk yazarlara olan ön yargım kirildi.
TEŞEKKÜRLER N.G. KABAL ️