Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçektende iyidir.
Daha üzüm asması yaratılmadan Sarhoş olanım ben. Sen doğmadan önce aşkınla berduş olanım ben. Sende Zaloğlu Rüstem kuvveti var. Bense savallıyım bir çareyim. Güçlü olan sensin zayıf olan ben . Çünkü sevda okuyla yaralanmışım.