Hayata ve iş hayatına dair verilmiş mücadeleyi bu mücadele zarfında yaşanan , tecrübe edilen , kazanım ya da kayıpları, kurulması gerken dengeleri çok güzel bir şekilde anlatmış sevgili İshak Alaton .
Özellikle kitabın ilk bölümlerini okumak değil de seyrettim adeta .
İyi okumalar