Bende inanma gücü var. Ne kadar dar ve karanlık bir yere sokulsam da, ne kadar ıssız bir yere bırakılsam da, beni yönlendirecek bir şey mutlaka çıkar diye inanıyorum “…
Şurası doğru ki, bir insan kendisine değgin ne deneli yalanlar uydurursa uydursun, ister istemez ve zorunlu olarak düşlerini, tasarılarını, özlemlerini, hayallerini , yani yine de kendisini anlatmaktadır . İnsanoğlu büsbütün kendisinden kopuk , yalıtılmış yalanlar uyduramaz . Bu yüzden her yalanda, yalanı söyleyenin bir gerçek yanı da gizlidir .