J

Ama nasıl desem, sanki ben ben değil de farklı biriymişim gibi tuhaf bir duygu içindeyim. Açıklamakta yetersiz kalıyorum değil mi? Hani sen deliksiz uyurken birisi çıkıp gelmiş, seni önce parçalara ayırmış, sonra da hızlı bir şekilde parçaları birleştirmiş gibi bir duygu desem anlaşılır olur mu? Anlıyor musun beni?
Sayfa 82 - Sumire·Kitabı okudu
Reklam
Ne kadar neşeli bir kızdım Yıkılmamıştı dünya daha başıma
Sayfa 139 - Deniz Yıldızı·Kitabı okuyor
Kalk doğur kendini, kadirsin Kadınsın, kızımsın, annemsin Ne çok sütün vardı oysa Dünyayı kin mi emzirsin?
Sayfa 138 - Kız Leyla·Kitabı okuyor
Yürüme kızaa
"Sabah uyanıp aynaya baktığımda, bazen başka biri gibi görünüyorum gözüme. Çok dikkat etmezsem, sanki ben bile kendimi tanıyamayacakmışım gibi." "Kendini koyuversen daha iyi olmaz mı?" dedim. "O zaman kendini kaybetmiş ben, nereye gidebilir ki?" "İki üç gün bende kalabilirsin. Kendini kaybetmiş sana, her zaman kapım açık."
Sayfa 72·Kitabı okudu