öykü

öykü
@jolielaiide
sarah by alex g

öykü

, bir kitabı okumaya başladı
Rebecca Yarros
8.7/10 · 6,4bin okunma
öykü
fenasal sardı ha
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
O işaretten, onu günışığında görmekten nefret edeceğini düşünmüştü ve öyle olmayınca çok şaşırdı. Parabatai rünü teninden yok olmadığı için memnundu. Bir kaybı anlatan bir İşaret, hala bir İşaret, bir yadigardı. İnsan hiçbir zaman sahip olmadığı bir şeyi kaybedemezdi.
Sayfa 381 - Will Herondale·Kitabı okudu
Irmak isimli okura yanıt verildi
öykü
Irmak Selam evet şu an böyle mektuplașıyormuș gibiyiz ama hoşuma da gitmedi değil xjaoowvmnae😭😭 Sen daha Tessa'nın Nate'le olan ilişkisinden onu sevmediysen serinin sonunda nefret falan edersin galiba. Ya belki de hiç sevmemezlik etmezsin bu arada yaptığı şeyler hakkında ne düşünürsün bilmiyorum ikiyi ve üçü okuyunca da konuşuruz. Abi evet ben de yazarın ters köşe konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum baya. Yani az çok tahmin edilebilir ama ben böyle kitaplarda komplo teorileri kurmamaya çalışıyorum daha çok şaşırmak içinMXKAOWJGJSEJ😔 Jem konusunda bir şey demeyeyim spoiler olmasın... ama asla hiçbir şeye tamam bu sondu deme çünkü olmuyor. Üçüncü kitabın epilog kısmı konusunda ne hissedeceğimi bilmiyorum hala. Evet olanlar çok mantıklı ve zaten beklenilir bir șey ama daha üç sayfa önce okuduğun olaylar aklında olduğundan kendini garip ve yanlış bir şeyler yapıyormuş gibi hissediyorsun... Charlotte ve Magnus'u ben de çok seviyorum! Hatta Magnus benim en sevdiğim karakter oldu eminim senin sevgin de diğer kitaplarla iyice pekişir!! O kadar iyi kalpli ve yaptığı her şeyi sadece insanlar için yapıyor ki. Arkadaşımla konuşurken Magnus Bane diye çığlık atıyordum MCKAOWKGKSO2JGJJW. Ve evet takipleșiyorduk ama ben temizlik yaptım bir ara, belki sen konuşmak istemiyorsundur da nezaketen kalmıșızdır diye düşünüp çıkardım ama şimdi saçma olduğunu görüyorum. Kusura bakma lütfen, istersen tekrar takipleșebiliriz. <3