Olsa olsa ancak gençliğimizde yaşayabileceğimiz kadar büyüleyici bir geceydi, aziz okuyucu. Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle aydınlıktı ki insan o gökyüzüne bakıp da ister istemez, böylesine bir gökyüzü altında çeşit çeşit öfkeli ve kaprisli insanlar yaşayabilir mi diye kendine sormadan edemezdi. Bu da çok çocukça, çok körpe bir soru, aziz okuyucu. Fakat Tanrı böyle bir soruyu yüreğinize daha sık koysun!