Merhaba, ben jouska biri. Hayatı iyisiyle kötüsüyle keşfetmeyi, sorgulamayı ve ilham vermeyi seven biri. Burada kalbime dokunan kelimeleri ve zihnimde bıraktıkları izleri paylaşıyorum.
"Düşüncenin doğasında iletilmek vardır: yazılmak, konuşulmak, gerçekleştirilmek. Düşünce çimen gibidir. Işığı arar, kalabalıkları sever, melezlenmek için can atar, üzerine basıldıkça daha iyi büyür."
"İnsanları düzen içinde tutan ne? Neden birbirlerini soyup öldürmüyorlar?"
"Hiç kimse çalınacak herhangi bir şeye sahip değil. Eğer bir şey istersen gidip depodan alabilirsin. Şiddete gelince, doğrusu bilmiyorum Oiie; durup dururken beni öldürür müydün? Eğer öldürmek isteseydin buna karşı çıkarılan bir yasa seni engeller miydi? Zorlama, düzeni sağlamanın en etkisiz yoludur."
"Bizim erkeklerimiz ve kadınlarımız özgürdür, hiçbir şeye sahip olmadıkları için özgürdürler. Siz ise sahiplisiniz. Hepiniz hapistesiniz. Herkes yalnız, tek başına, sahip olduğu yığınla birlikte. Hapiste yaşıyor, hapiste ölüyorsunuz."