İnsanları ya okşayacaksın ya da ortadan kaldıracaksın;çünkü vereceğin ceza hafif olursa,adam senden intikam alır,ama ağır bir ceza verirsen artık başını kaldıramaz.kısacası insanlara vereceğin ceza,intikamını alır diye korkmayacağın bir ceza olmalıdır.
Haddini bilmeyip de ay tanrıçasına aşık olan çobana verilen cezayı biliyor musunuz ? “Tanrıların çobana verdiği ceza kaderini bilmekti” “gelecekte neler yaşanacağını,yarın ne olacağını bilmek! Bundan daha korkunç bir ceza yoktur dünyada.Ölümden beter bir ceza vermek istedikleri için,tanrılar böyle birşey düşünmüşler”