H.
Hem asi 🔪, narin💅🏻, tatlı 🎀,az da deli😈 olan kişiliğim jsjsjs
Spoiler Martin Eden :)
Çok hisli bir inceleme olmuş jsjsjs Daha söylenirdim de kendi kendime çok söylenmiştim. Alıp okuyabilirsiniz. Pişman olmazsınız. Olursanız paranız iade ahahah dermişim tabiki dükkanım yok 😅
Duygu ve Düşünce

Esra

@Lunesraa
·
Ah Martin Eden Ah!
Şunu söyleyeyim spoiler çıkması muhtemel. Öncelikle ben kitabı çok sevdim. Ancak her ne kadar sevsem de o kadar öfkelendim. Martin Eden’i bir kukla gibi kullanmaya çalıştılar.. Sevdiği kadın olan Ruth Hanım (!) ve ailesi tüm öfkelerimin nedeni… Ah Martin, onca zorluğa rağmen kalbini dinledin. Asla pes etmedin. Her zaman çabaladın, emek verdin ve başardın. Ama bu yolda kendini çok unuttun.. Çok fazla fedakarlık yaptın ama seni kimse o kadar düşünmedi. Bu konuda aşırı benziyoruz.. Hayat da böyledir değil mi? Popüler kültürün kölesi olursan, göz önünde olursan, biraz ünün ve çokça paran olursa o zaman görülürsün! Ama ne anlamı var ki? Anladın, gayet iyi öğretti hayat sana.. Sonunda başarınca, ve samimiyetsiz ilgileri görünce sen de sorguladın kendini… En sonunda ise tüm her şeyi bıraktın. Karanlığa düşmeyi seçtin.. Peşinden gelmemek için çabalıyorum inan.. Bu karakter, kalbimi çok kırdı.. Çünkü yarım kaldın Eden…
Reklam
Slm insanlar
Bişi dicem şimdi ben sinirlendigimi anladığım zmn sinirlenince daha çok sinirlenmiş oluyorum e daha çok sinirlenince hâliyle bir kaç kişiye dalıyorum (yanlışlıkla🥰) bazen dalma ihtiyaci duymuyom bazen Allah ne verdiyse🥰 neyse öyle söyliyesim geldi jsjsjjs fazla havalıyım biliyom 😎😎 Sizde olsaydınız napim aw 🤨 Neyse sana iyi gelcek tek şey 👉🏻🧠👈🏻🥰 Hadi iyi geceler jsjsks bb
Yorum yazın pls pls jsjsjs
En sevdiğiniz watty erkeği kimmm merak ettimm
Öp öldür evlleeennn part1
Canım sıkıldığı ıcın yapcanmm başlayallııımmm Beyaz Leke öp= kesinlikle GPÇ der susarımm öldür= ufuk derim bu mal eftalimi öldürdüü evlen=Marco'm>>> Yaralasar - 1 öp=kuzeyyyyy diyelim hadiii öldür=Arda sedefin diliyle ahmett çok cani bi adam bi insan neden yarasayla insanı bir tutar aq evlen=ishâk der susarım ve bence alazdan daha çekici ve hoş Sarkaç 1 (fav kitabıımmm) öp=Kılıç aslan adamın bi karizması var tamammı ölünürrr ulann öldür= Leyla mahlaz bi gebermedi gitti öl artık kadın öllll evlen= GURUR KALENDER şimdi diyeceksiniz neden öpmedin evlenirsem ( öpmek bedava buna beyin derler jssjjs) Gökçen öp=Timur töngee jsjsjs öldür=kitapta geçen tüm teröristler evlen=Murathan Karakurt♡ Eğer Peşinden Gelirsem 1 öp= Egemen olurr abi adam çok iyiiii öldür=Sultan olur bi ölmedi gitti aq evlen=Saruhan kalaycı... Geriye Sadece Karanlık Kaldı öp=Arden deniz olurr gibiii öldür=Mert hersey sey yüzünden satenn evlen=yaa ne bileyim sanırım kimsee yokkkğ bu kadardıı aklıma geldikçe yaparım artıkkk ee siz kimı öp öldür evlen yapardınızzzz
Reklam
Reklam