Puan vermedi·392 syf.·
2026 101. kitabı
Çalınan Kraliçe – Fiona Davis Herkese selam. Çalınan Kraliçe, Mısır tarihi ve arkeoloji etrafında şekillenen, geçmişle günümüz arasında gidip gelen bir gizem hikâyesi. Bu kitapla ilgili çok objektif bir yorum yapabilecek durumda mıyum? Hayır. Çünkü son 100 sayfayı grip olduğum için resmen beynim kapalı halde okudum. Kalan 300 sayfadan anladıklarımla bir şeyleri birbirine bağladım ama “Ne anladın, anlat bakalım?” derseniz şu an anlatamam sjdjdj. Kitapla ilgili değil kesinlikle, benim beynim çalışmıyor jsjsjs. Onun dışında kitap akıyordu ve merak duygusunu canlı tutmayı başarıyordu. Ama final kısmını sağlıklı bir kafayla tekrar okumam şart gibi duruyor. Çünkü şu an yaşadığım şey daha çok “kitabı bitirdim ama kitap beni bitirdi” hissi.
1000Kitap
Çalınan KraliçeFiona Davis · Prime Kitap · 202642 okunma
7/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
74 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2026 19:01
BİRAZ SPOILER İÇERİR!! <3 -bu kitaba hevesle başladım çünkü Ali hazelwood benim favori yazarlarımdan biri ama bence aşk hipotezi kadar iyi değil tam olarak ve kitapta bazı yerler o kadar sıktıki okumak istemedim bile ve bundan dolayı uzun sürdü maalesef (şubat ayında hiç okuyamadım çünkü projeler fln) ama onun dışında güzel yazılmış bir kitap bee ve levi'ın slowburn bir şekilde aşkları olması çok tatlıydı ama biraz sinir bozan kısım ise bazı yerler çok tekrar ediyordu ve bee ikide bir bayılıyordu biliyorum kitaplarda genellikle "ah ben kısa boyluyum ve sakarım" tipini gördüğüm var. (çocukluğum Ao3 ve wattpadte geçti jsjsjs) ama bence bee'nin problemi beyinde olan hasardan tahminen çünkü en küçük şeyde bile bayılması çok garip kız öyle mal tipten değil ve kitaplarda bilim insanlarını görmek beni hep mutlu etmiştir ama kitapta tatlı görünsün diye ikide bir bayılan tipten yazılması biraz saçma bana göre.Olayın aslı şu plottwist oluyor guy başta çok nazık davranıyor bee'ye karşı ve hatırladığım kadar ona çıkma teklifi ediyor ama elinde yüzüğü görünce geri çekiliyor ama şey şu bee kocasından iyiki ayrılıyor (tom tam bir pislik) neyse kitabın devamında guy elinde bir silahla bee'yi öldürmek istiyor çünkü kıskanıyor ama Fiziksel çatışmadan önce Guy sahip olduğu erişimi kullanarak çevrimiçi ortamda yasal ve etik bir skandal yarattı Bee'nin bilgisayarını manipüle etti sosyal medyasına erişti ve araştırma verilerini değiştirerek onun yetersiz görünmesini sağladı böylece projeyi sabote ediyor ve buda biraz beni şoke etmişti aslında ama Levi beyimiz bee'yi kurtarıyor. Ama kitap genel olarak güzeldi diyebilirim tavsiye edermiyim? Ederim ama bazı yerler sıkıyor diyebilirim Beyindeki Aşk Ali Hazelwood
1000Kitap
Beyindeki AşkAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20221,410 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·624 syf.··
2026 6. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2026 00:00
İkinci kitap olduğu için muhtemelen ne desem spoiler olacak ama spoilersız anlatmaya çalışacağım. Birinci kitapta bazı emanetleri ve Elif'i arıyorduk. Buna da kaldığımız yerden devam ediyoruz djdj Önce olumsuz eleştirilerimi söyleyeceğim; Kitap çok uzun. Bu uzunluğu sağlayacak konular yok mu? Var tabi ki. Ama asıl sorun da bu. Konulara zemin sağlamak için süreç çok uzamış. Hani bazı sorunlar vardı ki ben bile daha mantıklı yaklaşırdım sjdldksk Yazarın yapmak istediği şeyi anlıyorum ve bazı noktalarda hoşuma da gitti. Sadece Yedililer'in sanatlarını kullanmadan bile sadece iletişim ile anlayabileceği yerler vardı. Bakın kazansınlar, Dünyaya hükmetsinler demiyorum. Sadece daha sağlam planlar yapılabilirdi. Ama yapılamadı maalesef shsjsjsjj Bunun sebeplerinden biri de karakterlerin birbirini asla dinlememesi ve anlatmaması. İlk 350-400 sayfada elle tutulur hiçbir gelişme kaydedemedik. Peki bu ilk 350-400 sayfada hiçbir şey mi olmuyor? Hayır tabi ki. Geceliler'in kökenini, kurgudaki yerlerini, fantastik unsurları daha çok gördük. Bu yüzden okurken de sıkılmadım. Gayet akıcıydı. Merak unsuru vardı.O yüzden dediğim gibi asla sıkıcı değildi aksine akıcıydı. Sadece bu kadar uzun bir süreç (ilk kitabın ikinci yarısında başlayan olay 2. kitap bittiğinde anca çözüldü) okumamıza gerek var mıydı sorguladım açıkçası. Kitap kısaltılabilirdi bence. Bununla bağlantılı bir diğer sorunum da Geceliler. Geceliler'i daha çok gördüğüm için keyiflendim. Güzel açıklanmış ama ama işte ksmsks Bir noktada bu da fazla uzun verilmiş. Yani bu kadar detaylı gördüklerim günün sonunda pek bir işe yaramadı. Özellikle Doğan, Hilal mevzusu. Bilmiyorum bence çok gereksizdi jsskjsjs Komik bir sahne yazılmak istenmiş olabilir. Sarp'ın tepkileri zaman zaman eğlendirse de pek eğlenemedim. Karakterlerin
Erbain FırtınasıSaygın Ersin · April Yayıncılık · 2020479 okunma
8/10
·448 syf.··
2025 97. kitabı
Gerçek bir karanlık romantizm için harika başladı ve klişe bitti ve tahmin etmeme rağmen sonu her seferinde beni şoka sokuyor. Biraz da ütopik olduğunu söylemeliyim Kadının annesi bir mafya adamıyla evli ve onun annesi de öyle. O yüzden adamların pisliğini ve sadakatten yoksun olduğunu biliyor. Üç oğlu var onları kurtaramadı ama diyor ki ben kızımı kurtarabilirim. O yüzden doğduktan sonra herkesi zihinsel engelli (çocuk zihniyetinde) olduğuna inandırıyor. Ve zaten işitme engeli de var. Bu yüzden herkes için kusurlu ve işe yaramaz oluyor. Ama en azından başka bir mafya adamına satılmayacaktı. Ta ki kadın kardeşinin düğününde saldırı sonucu hamile kalana kadar... Babası adam öldürmenin normal ama bebek aldırmanın günah olduğunu düşündüğü için kızını psikopat İrlandalıyla evlendiriyor. Geçen haftalarda da kızın abileri adamın tek gözünü çıkardı bu arda jejsjs Erkeklerin ilişkileri biraz tuhaf. Birbirlerini deşseler de aynı amaç için savaşabiliyorlar... Lila ve Tiernan bebeği kitabın yarısı boyunca istemedi hatta adam piç falan diyodu bebeğe. Doğmaya yakın adam kabullendi senden gelecek şeyin kötü olma ihtimali yok diyerekten. Adam romantizmden uzak bir karakterdi evlendikten sonra aldatma oldu. Asla kabul edemediğim konu ama ilişkileri yoktu çokta batmadı. Adamın karakteri de ortada yani endişeleneceğimiz en ufak şeydi bu jsjs Ve sonra kadının yetenekleei ve sağırlığıyla ilgili kadın için yaptığı şeyler romantikti valla etkilendim ne yalan soyleyeim. Ve saldırganın ve bebeğin babasının kimliği... Vay be!
Bad BishopL. J. Shen · Bloom Books · 202570 okunma
Puan vermedi·358 syf.··
2025 64. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2025 17:32
Maalesef unutulmuş Türk Edebiyatımızın usta yazarlarını neredeyse artık kimse okumuyor . Ama bu yazarlarımızın kitaplarının ısrarla okutulmasından yanayım. Öğrenilecek o kadar çok şey var ki onlardan . Bugün de asıl ismi Tahir olan Fakir Baykurt'un "Tırpan" kitabı ile geldim . Fakir Baykurt'u bilenler bilir onun satırlarına girmek demek bir köye adım atmak demektir . Oradaki toprağa basmak , havasını solumak , insanların umutlarını hüzünlerini ve öfkelerini görmek demektir. Kitapları o kadar gerçekçi ki kitaptaki şiveler olsun küfürler olsun hsjsjs insanların sohbeti olsun her şey çok gerçekçi kitabı okurken bi anda kahkaha atabiliyorsunuz ya da bir anda öfkelenebiliyorsunuz. Ve kitap ve kadar eskiyi anlatsa da hâlâ günümüzün izlerini taşıyor maalesef hâlâ aynı sorunlar var diyorsunuz. İşte "Tırpan " da bu tanıdık dünyanın kapısını ardına kadar açıyor. Kitapta kendi kaderine boyun eğmeyen güçlü Dürü'yü görüyorsunuz. Daha 13 yaşındaki Dürü eline ayva alıp ısırırken babası yaşındaki ağa onu beğenir ve onu almak için her yolu dener . Adam evli ve yaşlı olmasına rağmen köydeki herkes ooo Dürü 'nün kısmeti iyiymiş varsıl eve gidiyor diyorlar. Çünkü o bir ağa nasıl hayır denir.Dürü'nün annesi Havana başta ne kadar hayır hayır dese de o da zulme ve güce daha fazla dayanamaz ve kabullenir. Geçmişten beri süregelen bu geleneğe dur diyen Dürü bir "HAYIR" ile o geleneği sarsar.Fakir Baykut insanı derinden sarsan ve uyandıran eserleri ile okunmayi sonuna kadar hakkediyor. Bu kitabını okumadiysaniz bile mutlaka fakir Baykurt'a bir şans vermelisiniz
TırpanFakir Baykurt · Literatür Yayıncılık · 20101,806 okunma
8/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2025 00:00
Seriyi bitirdiğim gibi geldimmm İlk kitaplarda hep bir soru işareti olur genelde ama bu kitap gayet netti. İlk kitapların sonuçta bir iskeleti olur ve seri olduğunu düşünürsek bir çok gözden izlicez konuyu o yüzden evreni kurduğunuzu düşünürseniz seversiniz. Kızımız feyre hatta feyre baba çünkü ailesinin çapsızlığı yüzünden adeta bir baba rolünde olmus evin en kücüğü olmasına rağmen ve okuma yazma bilmeden sadece avlanıyor. Tamlin ataerkil bir köpek feyre babamız çekingen bunlardan da korkuyor ama çünkü garip götürüyor ama onu ne hizmetçi yapıyor ne baska bisi evde yeni bir boğaz yaratmaktan baska eline bir şey geçmiyor baktığında e haliyle güven issues doğuyor Tamlinin asıl hedefini sona doğru anlayabiliyoruz ama yani kb bana biraz saçma geldi lanetmişte maskeymişte bahar aylarında alerjik riniti tavan biri olarak baharsal şeyleri sevmem bu yüzden bahar sarayı boykot hsjsjs Rhys çok fena bir abimiz kendisi bad bir batboy nefret etmemek için hiçbir sebep vermiyor bize ama daha dediğimiz gibi ilk kitap ^_^ Fantastik severim ve okuttu güzel kitap
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma