📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklentimin yüksek olduğu ama beklentimi karşılamayan bir kitaptı. Olayların çok yüzeysel ve kısa anlatıldığını düşünüyorum. Başlarda çok sıradışı vakalar yoktu sadece sonlara doğru vakalar heyecan vericiydi. Yazmak için yazılmış gibi bir izlenim veriyor . Kitabın ismi iddialı ama içeriği basit kalmış.
Bir ilişkiyi sürdürebilmek için öfkemizi tutup kendimizi ifade etmekten kaçındığımız zamanlar az mıdır? Paki ya canı istediğinde öfkesini salıveren insanlar? Kimilerinin bu davranışı yanına kâr kalır, bir bedel ödemez, kimileri de öfkesini kontrol altında tutmayı öğrenip acı çeker.