''...Senin de mi kırdılar kanatlarını,
Seninde mi vurdular koynundaki kuşları
Demek senin de tarumar edildi bahçende açan çiçekler
Demek senin de umutlarını güpegündüz yol ortasında katlettiler…''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''...Sustum yar... Musallada yatan bir beden kadar sessizim şimdi. Gözlerim anlatır artık halimi. Acılarım konuşur yerime. Yetim çocuklara bıraktım mutlu olma hevesimi. Seninle çıktığımız şu yolda yitirdik, yolun başında elimize aldıklarımızı. Üstelik daha yolun ortasına bile varmadan. Adı yalnızlık olan bir akrebin kıskacında unuttuk beni. Dönmeye değer mi dersin? Sen bilirsin! Ben artık sustum...''
''...Ölüm, ölmek değildir aslında. Yeniden doğmak için teslim etmektir ruhunu Azrail'e. Almak üzere emanet etmektir tüm benliğini o nurdan meleğin avuçlarına. Ölüm korku değil mutluluktur, ölüm kabus değil özlemdir ölmesini bilene...''