Hank Moody efsanesiyle de, Californication'la da uzaktan yakından ilgisi olmayan saçma sapan bir kitap. Bir torbacının günlüğü şeklinde yazılmış. Kitaba verdiğim parayla bi Big Mac menu patlatmadığım için aşırı pişmanım..
Kitap felsefeyi sevdirmek icin degil, yazilmis olmak icin yazilmis. Yine atlaya atlaya okudum. Eger felsefeyi cok derine inmeden okuyup eglenmek isterseniz bu tip ortaya karisik kitaplar yerine Alain De Botton'un kitaplarini öneririm. Felsefenin Tesellisi müthiş bir kitaptir.