"Gitar çalarken parmakların ağrıyor.
Bir keresinde babama "Neden bu kadar acıyor?" diye sordum.
Bana, bittiğinde tamamen iyi olacağını söyledi.
"Eğer buna katlanırsan çalmak istediğin her şarkıyı çalabilirsin."
Bana bunu söyledikten sonra, parmak uçlarımı tellere bastırmaya devam ettim. Sadece onları bastırmaya devam ettim, ellerim nasır tutana kadar.
Gerçekten sıkı çalıştığımı düşünüyorum.
Bu sadece gitar hakkında değil, hayatındaki herhangi bir şey hakkında.
Bu zor zamanlara birazcık sabırla katlandıktan sonra, sonunda gülümseyen ve parlayan biri olacaksın.
"Acıyı sevinç takip eder."
Kendi kendime gitar çalmayı öğrenirken öğrendiğim ilk şey buydu."
| Choi Beomgyu |