Yaşam fark etmeden uçup gidiyor ellerimizden. Biz farkına varmadan yavaş yavaş akıyor ve sona ulaşıyor, devam eden o duygu senfonisinin son melodilerine yaklaşıyor. Hiç bir şey için geç veya erken değil yeter ki biz isteyelim.
“ Bir insana aşık olmak ” diyor Gilles Deleuze “ onu kalabalığın içinden çekip çıkarmak, çokluğun içinde tek kılmak ve sonra aynı hızla teklik içindeki çokluğu keşfetmektir. ”
Ne güzel anlatmış aşkın inceliğini...