Kitap güzel başlıyor. Konusu aslında çok güzel tipik Sarah Jıo bir geçmiş bir gelecek şeklinde ilerliyor. Belli bir yere kadar da baya sürükleyici elimden bırakamadım. Heyecan ve merak uyandıran sayfalardan bir an da sıkıldım yeter der gibi bir ruh haliyle yazılmış gibi sayfalara geçiyorsunuz. Olayların akışı sanki hadi bitsin kitap der gibi yazılmaya başlanmış. Sonunda da hiç beklemediğim şaşırtıcı vuruş geliyor ama ne bileyim bence yakalanan konu daha da parlatılabilirdi sanki.