Ahmet Ümit der susarım. Bir romanını daha okuduğum için kendini şanslı sayanlardanım. Kitap başından sonuna akıcı, sıkmayan, tertemiz bir anlatıma sahip. Heyecanlı meraklı ters köşe bir son daha ne olsun. Belki benim Ahmet Ümit aşkımdan dolayı kitaplarına toz konduramıyorum kim bilir? :)