Yaşanmamış yıllar mısın
Gezilmemiş yollarım mı bilmem
Bir türkü yanar dudaklarımda
Söyle desen söyleyemem
Ana diye mi sevdim seni
Yar diye mi yoksa
Mutlu şiirler okur gözlerin
Dinle desen dinleyemem
Bana beni yansıtma canım
Korkarım
Ya sözcükler yetmezse diye
Yetmez de anlatamazsam seni
Bana kırılır mısın
Yoksa o şiirsel başını
Kaldırıp köpüklü sulardan
Gözlerimin dünyasına bakar mısın
Bakar da yüreğimi anlar mısın
"Aynadaki kadın benim zıttım ," demişti , " ben ne kadar ev haliysem o , o kadar sokak . Ben sokulgan isem ,o başını alıp giden . Ben gündüzüm , o gece ... Çapkın , güçlü, özgür".