Veronika

Yaşanmamış yıllar mısın Gezilmemiş yollarım mı bilmem Bir türkü yanar dudaklarımda Söyle desen söyleyemem Ana diye mi sevdim seni Yar diye mi yoksa Mutlu şiirler okur gözlerin Dinle desen dinleyemem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana beni yansıtma canım Korkarım Ya sözcükler yetmezse diye Yetmez de anlatamazsam seni Bana kırılır mısın Yoksa o şiirsel başını Kaldırıp köpüklü sulardan Gözlerimin dünyasına bakar mısın Bakar da yüreğimi anlar mısın
"Aynadaki kadın benim zıttım ," demişti , " ben ne kadar ev haliysem o , o kadar sokak . Ben sokulgan isem ,o başını alıp giden . Ben gündüzüm , o gece ... Çapkın , güçlü, özgür".
" Ya sevmenin kendisini ya da seven hali ile kendini seviyor,demişti "
"Abi farkında mısın, iç hattan Müzeyyen ile konuşuyorsun."