Oturup seninle bir çınarın altında çılgınca susarak ,
Ruhlarımızı çarpıştırıp arınsak bu dünyadan Göz göze gelip gülümsesek sadece birbirimize ,
Acılarımızı ve yaralarımızı birbirine sarsak
Kaybolsak seninle insanlardan uzak bir meçhulde ...
Bir inancın yüceliğinde buldum seni
Bir kavganın güzelliğinde sevdim
Yürek yüreğe sevmelerin
Göz göze gelmelerin yasaklığında
Bazen bir pınar
Bazen bir çağlayan
Dudaklarından döküldü kuraklığıma
Yeşerdi toprağım
Her gün yeniden yeniden çoğaldım.
Yazar , birtakım klişe laflarla kitabını size imzaladığı an , kitabı sözde özelleştirmek yerine daha da anonim kılıyor,sizde oluşturmuş olabileceği özel yaşantıyı bir kalemde siliyordu galiba.