naz

naz
@justapocalypse
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok. ~Oğuz Atay
İnsanların yokluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı.
Edebiyat
Reklam
Kadın önce bağırdı, sonra usul usul sızlandı ve sesi kesildi. Onurunun kırılması yumruklardan daha çok canını yakmıştı. O an içinde bir şeyler öldü. Sustu, delikanlının öfkesini duyumsadı, sustu, sustu.
Edebiyat
Şimdi ise hiçbir oyuncağın ölüm kadar keyifli olmadığını fark ediyordu.
Edebiyat
Ama kimse yoktu ki burada, rol yapması gerekmiyordu, ilk kez kendisiyle baş başaydı. Sıcak gözyaşlarının buz kesmiş yanaklarından süzülmesini hissetmenin ve korkunç sessizlikte kendi hıçkırıklarını duymanın sancılı lezzetine teslim oldu..
Edebiyat