"Doğduğumuz zaman bize koyulmuş isimlere inanmam ben. Kim olduğumuzu bunlar belirliyormuş gibi davranıp durur insanlar. İsmin, unvanın, doğduğun yer, mesleğin hatta ailen. Ama bunlar saçma. isimlerin bir önemi yok, kim olduğunu sen belirlersin."
"Sonu mutsuz biten hikayeleri herkes daha çok sevmedi mi? Mutlu bir sona sahip olmadıklarını bildiklerinden...
Titanik batmasaydı; Romeo,Juliet ve Bihter ölmeseydi; Çalıkuşu'nda Feride, Kamran'ı terk etmeseydi; yine de efsane olurlar mıydı?"