Olay örgüsü ve konunun ilerleyişi bakımından güzel yazılmış bir fantastik kitaptı. Sadece "kabus" dediğimiz varlıkla başrol kızın arasındaki ilişkiyi ya da aralarındaki konuşmaları daha çok okumak isterdim.
"Herkese veda ettim. Herkesi terk ettim. Her yerden gittim, kendimden kurtulamadım. Zihnimin içindeki seslerden, koltukta oturup karşı sandalyede kendimi izlemekten kurtulamadım."
"Gün bitince, herkes gidince ve sarılmak için uzandığın bütün kollar seni itince beni anımsa. Ayağına taş değmesin ama düş. Kaldırmak için uzanmayan her el benim."