Sevdiğiniz zaman "Tanrı yüreğimde" değil, "Tanrı'nın yüreğindeyim" diyin. Sanmayın aşkın rotasını çizebileceğinizi, çünkü aşk sizin rotanızı çizer, sizi buna layık bulursa eğer.
Nasıl özgür olacağımızı bilmiyoruz çünkü köleleştirdiklerimizi nasıl özgür bırakacağımızı bilmiyoruz. Böyle bir şey yaptığımızı bile bilmiyoruz. Belki de başkaları da sahip olursa kendi özgürlüğümüzün değerinden bir şeyler yitireceğini sanıyoruz. Ve korkuyoruz. Biri bizim sahip olduklarımızdan isterse bize, sadece bize ait olan bir şeyi alacak diye korkuyoruz. Ama bir ülke kime aittir? Söylesene. Dünya kime ait? Bir gün dünyanın hepimize ait olduğunu anlayacağımızı düşünmek hoşuma gidiyor.