(17 Ara 23:23)
Engel diye düşündüğün şeyi düşünmemiş olsaydın, engel olduğunu hiçbir zaman ayırt edemeyecektin. Ama var olduğu için düşünüyoruz onları. Acaba? Belki de biz var kılıyoruz. Biz düşünmezsek var olmayacaktı onlar. Anlayacağın hep varsayımlardan hareket ediyoruz.
Muhabbet,aşk, sevda, gönül, sohbet,dost, kelimelerinin ne İngilizce ne de Batı dillerinde tam bir tercümesi vardır.Kendisi olmayanın kelimesi nasıl olsun ki?Cismi olmayanın ismi mi olur?