jîyan

Kadere meydan okumanın çok çeşitli yolları vardır ve neredeyse hepsi de boşunadır ve en kötüsünün olacağını düşünmeye mecbur kalırken en iysisinin olacağına inanmak ise bu yolların en sıradanlarındandır.
Reklam
O yüzden beni delirtmeyin:)))))
Ben olaylara iyimser açıdan bakmayı tercih ediyorum.
Aynen aynen
O seçmenler ki demokrasinin en yüce savunucularıdırlar.
Demiş Necip Fazıl üstad
"O, şehadet parmağıdır, Allah onu kendi birliğine işaret etsin diye yarattı,zar tutsun diye değil..."
-Allah'a inanıyor musun? -Yalnız ona inanıyorum.
Reklam