jîyan

Bir yer var. İyiliğin ve kötülüğün ötesinde, Seninle orada buluşacağız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Durumlar karışık
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü,hem akıl çağı hem aptallık,hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi,hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı,hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu,hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana.
Ben buralarda bir yerlerdeyim....
"Konuşmaya halin yok ama." "Hiçbir şeye halim yok aslında."